Reiseliv =)

In Strmstad as we speak!

Hei godt folk =) Jeg er bare innom for en rask titt og for nske dere en fortsatt fin mandagskveld :) Jeg er i skrivende stund i Strmstad med min fine familie, og vi koser oss kjempe masse. I...

Det er deilig vre norsk i Danmark!

Hei p dere :) Long time, no see! Vi har hatt hektiske og fine dager den siste uken og kom hjem for et par dager siden.Lrdag pakket vi bilen stappfull av kofferter, baby bilsete, stellebag, syke...

Kjrestetur til London baby =)

God kveld skjnninger :) P tirsdag kom verdens beste og jeg hjem fra min favoritt by London. Vi hadde fire herlige dager i fantastiske London. Jeg har lenge drmt om dra p en skikkelig shoppi...

Must do in London baby!

Goood formiddag mine skjnne lesere :) Selvom jeg har ferie, s m jeg liksom ha p vekkerklokken. N er det stor forskjell fra ha den vekkende klokken 5 om morningen fra og ha den vekkende klok...

London Baby! Yay!

Hei p dere solstrler =) I r fyller jeg 30, Herremin og tiden flyr. I den anledning skal verdens beste og jeg til min favoritt by nr.1, nemmelig London. Og jeg gleder meg skikkelig masse =) J...

Dette skal jeg si til meg selv hver dag :)

Heisann folkens, det er endelig mandag :) Jeg har egentlig vrt litt fan av mandager, det er en ny uke og man har mange muligheter til gjre uken bra. Tirsdager derimot er en dag jeg ikke liker ...

Fantastisk weekend i Bergen =)

Hei hei solstrler =) Hemmelighetsfull som jeg var fr helgen, s var jeg i Bergen :) Bergen er en fantastisk by dere og verdens beste og jeg gjorde veldig mye forskjellig. Vi traff noen venner, ...

Pertentlig frken p friluftsferie =)

Nmen heisann dere =) Denne uken her har hatt en pangstart etter to kers ferie. Det har vrt helt greit starte opp igjen p jobb, selvom jeg gjerne skulle hatt mere ferie. Og det skal jeg jo ogs...

Hotell rom - en drm bo i :)

Idag fikk jeg et skikkelig kult tips av en kollega av meg. Som jeg har tenkt til og ta i bruk nesten med en gang :) Dere vet jo hvor glad jeg er i sove p hotell? Kollegaen min foreslo at jeg b...

Hydepunkter fra Ulm & Mnchen!

Heisann =) Her er jeg sprudlende glad for at jeg har fri imorgen, det er jo 1.mai jooo. Det kan man jo bare like. Det betyr ogs at jeg kan vre oppe senere enn normalt. Mange gleder p en gang :)...

I am a travelling girl :)

Heisann hoppsann =) Kan tenke meg dere har lurt p hvor jeg har vrt de siste to-tre dagene. Jeg kom hjem ikveld og har storkost meg masse. Jeg har vrt p reise med jobben og teamet mitt til Ulm...

Psken 2013 i Utrecht, Nederland =)

Neimen heisann folkens :) Hvordan str det til med dere? N er det en liten stund siden jeg har blogget, jeg hadde med meg pc`en til Nederland, men blogging fikk jeg ikke til. Jeg har vrt 6 dag...

Snart pskeferie! Hva skal du?

For mange er det kun 1 dag igjen til pskeferie, for oss som har valgt jobbe noen dager ut i neste uke, er det litt lenger til pske ferie. Men jeg gleder meg likevel. Jeg skal bare jobbe mandag...

Topp 5 drmme reiser :)

Heisann skjnninger =) Solen skinner som bare det og jeg lever et hektisk liv med masse gjre, det liker vi veldig :) Merker jeg gleder meg litt til hsten n, skal bli godt og ta skikkelig fatt...

Irland - Irske skatter som fr meg til sprudle :)

Irland har s utrolig mye by p, og vi har n kommet til det aller siste innlegget om mini ferien min i Irland hvor jeg skal ta for meg "irske skatter" Med det mener jeg ting som jeg syntes var ...

Ferieparadiset Tjme!

Jeg har hatt noen kjempe deilige dager p Tjme med familien, jeg har storkost meg masse tiltross for litt skiftende vr :) Jeg fikk vasset ogs sammen med min ste lille niese, hun badet sene...

Road trip rundt omkring i Irland

Hei hei solstrler =) Road trip i Irland var kjempe morro og er noe jeg garantert kommer til gjre igjen. Irland er ikke s stort og man kommer seg rundt p veldig kort tid. Fra Dublin til Galwa...

Dublin - pubenes paradis :)

Heisann skjnninger =) Jeg m jo fortelle dere om turen min som jeg hadde i Irland i forrige uke. Det var en kjempe fin uke jeg hadde der og vi fikk gjort s utrolig masse p kort tid. Jeg tenkte ...

Jeg er nok ikke den vrste!

Hvorfor tror mannfolk at vi jenter pakker kofferten flere dager i forkant av en ferie? For mitt vedkommende stemmer ikke det overhodet. Jeg pakker stort sett alltid dagen fr jeg.Men...ja, det er ...

The Gresham!

Det er ikke mange dagene til dette venter meg :) Vi snakker roadtrip rundt omkring i Irland assa :) Jeg er helt i fistel og gleder meg som en liten unge :)

New York - These streets will make you feel brand new, Big lights will inspire you!

En av de positive tingene med fortelle om reiser som man har vrt p er og kunne se tilbake p dem ved en senere anledning. Det er det som er s fint med en blogg, at man kan g tilbake til gamle...

New York - Drinks&Cuisine

Heisann solstrler =) Det er dags for vise dere enda litt mer av min fabelaktige tur til det The Big Apple. Jeg fr endel foresprsler p mail om jeg ikke kan vise bilder litt raskt. Veldig kose...

The Hamptons is were the celebrities goes for holiday!

Hei p dere solstrler =) Endelig har jeg ftt satt av tid til vise dere bilder fra drmmeferien min som jeg har vrt p n nylig. Jeg var i New York i 2 uker og beskte familie og har virkelig ...

The Hamptons

Hei stinger =) Hvordan str det til i Norge? Her i USA er alt fryd og gammen rett og slett. Helgen har jeg tilbragt i The Hamptons med kusinene til foreldrene mine. Dette er virkelig perfekt. De...

London - Litt snadder fra super byen :)

Hei dere =) Jeg har nrmest skrive krampe og har hatt det siden lrdag! Men jeg er sta og fortsetter skrive selvom jeg egentlig burde holde hnden i hvile. Jeg tenkte skrive et aller siste in...

London - The Disney Store

Nr jeg er i London har jeg flere steder jeg m innom for at turen skal bli komplett, det innebrer derfor en tur eller flere innom The Disney Store. Det er en av mine favoritt butikker der og jeg ...

London - Madame Tussauds

Om man er i London for frste gang er Madame Tussauds verdt et besk. Dette er et voks kabinett med kjendiser innenfor alle sjangre, alt fra Hollywood stjerner til sports stjerner. Du har kanskje h...

London - Sightseeing

P fire dager i London rakk vi utrolig mye. Venninnen min hadde aldri vrt i London, s sightseeing stod hyt p listen slik at hun skulle f med seg mest mulig. Vi fikk sett Big Ben, The house of ...

Velkommen hjem =)

Borte bra, men hjemme best er et ordtak veldig mange bruker. Jeg bruker den selv med unntak av to tilfeller. Det ene tilfellet er nr jeg har vrt p ferie i New York og det andre tilfellet er nr...

Jeg digger SAS

Jeg kan ikke si annet enn at jeg liker SAS Scandinavian Airlines veldig mye. Det beste er at jeg kan velge mitt eget sete uten at det koster en krone ekstra. Fordeler med SAS uten at det koster no...

OSL-JFK-MIA-JFK-OSL

It happens to be the truth ;) To be continued......

Klarer du gjette hvor jeg skal?

Heisann skjnninger :) Jeg er i fistel om dagen for jeg og ei venninne skal p en aldri s liten ferie om ikke s lenge. Vi skal utenlands og jeg er s glad for at vi skal dra sammen. Jeg er jo s...

Nok en by er beskt!

Hei fininger =) N er jeg hjemme igjen fra det store utland. Jeg dro ikke veldig langt avgrde da, kun helt ned til Tyskland og Kiel ;)Tok Kiel bten ned, jeg har aldri vrt p den bten fr, en v...

Australia - Drmmen som gikk i oppfyllelse

Vi nrmer oss slutten p reiseinnleggene mine, litt vemodig kan en si..hehe..er morro se tilbake p alle de stedene jeg har vrt. S en slags reisedagbok har jo dette blitt. Under ser du en over...

Filippinene - Det flotteste paradis p jord!

Husker dere at jeg egentlig halv lovte dere fortelle om de to siste landene jeg hadde beskt, fr jeg skulle dra til New York?Vel, slik ble det alts ikke. Jeg er s treg noen ganger ogs m man ...

Jeg har vrt i utlandet :)

P fredagen satt jeg i bilen p vei til Sverige, nrmere bestemt Trollhttan da jeg hrte om bombeangrepet i regjeringskvartalet. Senere da vi var ankommet hotellrommet i Trollhttan skulle vi se p...

Artige dilldall fra New York =)

Jeg er ikke helt ferdig med fortelle om New York, det har seg nemmelig slik at det er mye og ta til seg nr man kommer til en storby som New York. Det er mye som skal ses og fordyes, og det m d...

New York: East Hampton og Montauk

Her om dagen fikk dere et lite bildedryss fra New York ferien min, men jeg var ikke bare i New York city, jeg var ogs i East Hampton og Montauk hvor familien min har hus og hvor alle kjendisene ha...

New York bildedryss fra Manhattan =)

For dere som ikke er helt oppdaterte her p bloggen min s har jeg nylig vrt p ferie i New York i nesten to uker. Hadde den beste ferien ever og jeg gleder meg til dra dit igjen =) Hper bare d...

Jeg vet dere venter som sm barn =)

Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal begynne! Jeg vet dere venter og at dere nesten ikke kan vente lenger med se bilder fra ferien min i New York. Jeg har 500 bilder og vet ikke hvilke jeg skal vi...

Last night in paradise!

Det er siste natten her i East Hampton og Montauk fr vi brer avsted til Manhatten igjen, jeg har hatt noen fantastiske og avslappende dager her =) Hit vil jeg tilbake, og hit skal jeg tilbake, j...

You gotta love it!

Hei dere =) En rask tur innom for fortelle dere hvor fantastisk jeg har det i New York!You gotta envy me ;)  For yeblikket er jeg i Montauk og East Hampton og koser meg! Fttene fr li...

Allmost good to go!

Alt er s og si pakket og klart, det eneste som mangler er toalettsaker, men det tar jeg imorgen =)Jeg endte opp med 4 par sko pluss de jeg skal g med, heldigvis veier over halvparten av de rundt ...

The holiday has just arrived =)

For en hektisk dag dette har vrt, men n har stillheten senket seg og jeg har FERIE =) De kommende ukene er det bare kos og kjekke ting som str p agendaen og jeg skal nyte hver eneste dag til d...

Reisefeberen sniker seg inn p...

Jeg kan ikke tro at idag er det bare 1 uke til jeg reiser til New York, the city that never sleeps, The Big Apple =) Jeg merker allerede at reisefeberen har begynt snike seg innp. Jeg s...

Jeg teller med Kuala Lumpur og jeg :D

Jeg tenkte rase igjennom neste land siden jeg har bestemt meg for og bli ferdig med disse reise innleggene fr jeg reiser til New York. Under ser du en oversikt over hvilket land vi har kommet t...

1 mnd. igjen =)

HerreGud, idag er det bare 1 mnd. igjen til jeg reiser hit! New York baby ♥ Jeg gleder meg som en liten unge til oppleve The Big Apple =) Flere som skal til New...

En svipptur innom Singapore ogs ;)

Det gr litt lang tid mellom hver gang jeg deler mine reiser med dere, men det er rett og slett fordi det gr i glemmeboken. Tenkte jeg skulle gjre et hardt forsk p bli ferdig med hele rekken...

En svipptur innom Hong Kong

Hei dere =) N er det p tide med nok et reise innlegg, det gr litt lang tid mellom hver gang men da er det jo ekstra kos lese nr de frst kommer ;) Jeg vet jo det er flere der ute som liker d...

Bildedryss fra vakre Praha!

N er jeg kommet hjem fra vakre Praha og det er igrunn litt trist syntes jeg. Jeg er jo s glad i reise og syntes det alltid er en litt vemodig flelse nr jeg kommer hjem. Men jeg gleder meg vel...

So far, so good :)

Hola Amigas (og Amigos) ;) Fy sren, i skrivende stund sitter jeg faktisk i min herskaps leileighet i Praha og nyter et glass vin fr denne frkenen skal f seg litt skjnnhets svn. Jeg m vise d...

Tunisia - sol, strand, shopping og ikke champagne ;)

for en herlig lrdag dette er, denne dagen blir fin med litt forskjellige aktiviteter. Om ikke lenge skal jeg en tur til moren min, hun har laget Oreo kake til meg, s jeg m jo nesten vre hf...

Marmaris p dagstur ;)

I forrige reiseinnlegg fortalte jeg om mitt opphold p Rhodos i Hellas, jeg dro p en utflukt der den ene dagen og tok bten over til Tyrkia nrmere bestemt Marmaris. Under ser du en oversikt over...

Rhodos er bare s fantastisk!

Nok et reiseinnlegg er p gang og det er sikkert mange som er i feriebestillingmodus om dagen, det gr jo s fort til bde pske og sommer og da skal ferier bestilles. Under ser du en oversikt ove...

Shopping mekka =)

Som dere vet gr sommer ferien min til selveste New York (jada, dere kommer til hre det mye..hehe....), og det m jo vre blant shopping mekkaene rundt om i verden. Jeg har allerede ftt en god...

Vilnius - En avslappende weekend tur!

Hei Hei =) Jeg jobber med nedover rekken over land som jeg har beskt. Under ser du en oversikt og hvilket land jeg har kommet til n. ♥ Island - Reykjavik√♥Finland - bo, Nden...

I love Prague, do you?

Gooood dag skjnninger =) Siden jeg har begynt planlegge ferier s syntes jeg det er p sin plass fortsette med reiseinnleggene mine. Det er jo en liten stund siden sist. Under ser du en over...

Nederland eller Holland?

reise igjennom Europa er kjempe gy, og jeg var veldig liten da familien min gjorde det. Jeg hper jeg fr muligheten til gjre det igjen for det er veldig mye jeg ikke husker i detaljer. Unde...

Belgia-frste mte med belgiske vafler :)

God sndag folkens! Jeg fortsetter nedover listen med mine reise innlegg, under ser du en oversikt over hvilket land jeg har vrt i. Skulle du vre interessert i lese om de andre landene jeg all...

Luxembourg!

Det er en stund siden jeg skrevet om hvilke land jeg har vrt i s n er det jo jammen meg p tide fortsette nedover remsen. Under ser du en oversikt over hvilket land jeg har beskt. ♥ I...

Italia =)

Jeg fortsetter med mine reiseinnlegg, jeg fr jo s god respons p de og da m jeg jo smi mens jernet er varmt :) Under ser du en oversikt over hvilke land jeg har vrt i. ♥ Island - Reykja...

Frankrike-Paris og den franske rivieraen!

Nok et reiseinnlegg str for dr, under er en oversikt over land jeg har beskt og hvor langt vi har kommet. Er det noen land du er mer nysgjerrig p enn andre, som du ser jeg har skrevet om allere...

Sveits

Jeg har kommet meg igjennom endel europeiske land og vi fortsetter vi :) Her er en oversikt over land jeg har beskt opp igjennom mine 26 r. ♥ Island - Reykjavik√♥Finland - bo...

Liechtenstein har jeg bare kjrt igjennom :)

Jeg fortsetter med mine land jeg har vrt i. Under ser dere en oversikt :) ♥ Island - Reykjavik√♥Finland - bo, Ndendal√♥ Sverige - Stockholm, Gteborg, Svinesund, S...

Wien!

Jeg begynner komme meg igjennom alle landene jeg har vrt i. Nedenfor ser du en oversikt over hvilke land jeg har vrt i opp igjennom mine 26 r. ♥ Island - Reykjavik√♥Finlan...

Tyskland-Rhindalen-Hamburg-Berlin

God formiddag solstrler! N er det vel p tide komme med enda et reise innlegg. Det er jo noen dager siden sist s n er det p tide. Her er en oversikt over land jeg har vrt i! ♥ Is...

Vakre Dublin har s mye by p :)

Det var nesten godt vre ferdig med England, for n er det jo p tide bevege oss nedover listen s vi kommer oss igjennom alle landene =) Her er en oversikt over land jeg har vrt i! ♥ ...

London del 4: muser og severdigheter!

N har jeg kommet til siste del av London`s resie tips og inspirasjon :) I dette siste innlegget om London, tenkte jeg fortelle om severdigheter og muser og rett og slett ting som er verdt ...

London del 3: Shopping og Champagne

I London er vel shopping og champagne det morsommste for de fleste jenter som reiser til en storby. Det er vel det som er hovedmlet med dra til en storby, for shoppe. For meg er det mye mer e...

London del 2: Musicaler og markeder

N har vi kommet til den morsommste delen av London hvis man ser bort ifra shoppingen ;) I dette innlegget skal jeg fortelle om mine opplevelser fra markedene jeg har vrt p og musicalene jeg har ...

London del 1: Hoteller og restauranter

Da var vi kommet til min favoritt by nummer 1, nemmelig London baby =) Jeg har vrt i London fra jeg var 12 r. Frste gangen jeg var der, var med koret jeg sang i. Og jeg forelsket meg i byen nes...

Bristol & Bath

Da har vi kommet til 2.del av min reise gjennom England. I forrige innlegg om England fikk du lese om min tur til Keynsham, i dette innlegget skal jeg ta for meg Bristol og Bath. Bristol Bristol ...

England, mitt andre hjem :)

Her ser du en oversikt over hvilke land jeg har beskt og rekkeflgen p hvilket land som er neste mann ut :) ♥ Island - Reykjavik√♥Finland - bo, Ndendal√♥ Sverige ...

Det er deilig vre norsk i Danmark :)

Det er s kjekt at jeg har ftt s god respons p reise innleggene mine s det er jo bare en fryd skrive for jeg vet dere gleder dere til neste innlegg :) Her ser du en oversikt over hvilke land...

Sverige har mye by p!

Det er s gy skrive disse reise innleggene, for min del blir det jo endel mimring ogs fr man enda mer reise lyst. Disse landene har jeg vrt i! ♥ Island - Reykjavik√♥Finlan...

Mummidalen i Finland!

Jeg fikk s utrolig god respons p det frste reise innlegget mitt at det er jo bare gy fortsette med reise innleggene mine. Her ser du en oversikt over landene jeg har vrt i og jeg skal ta fo...

Frste land ut er Island!

Til morningen idag la jeg ut et innlegg over reise tips jeg skal gi til dere. Jeg skal ta for meg et og et land som jeg har vrt i, og gi dere mine erfaringer og tips, og vi starter n. Frst vil ...

Jeg skal gi deg reise tips!

God morning :) Igr var jeg hos sammen med masse venner og spiste vafler og vi koste oss og skravlet som bare det. Vi snakket endel om reising, og hun ene skal ut reise n til London p juleshop...

Min neste ferie gr hit!

N som familien min har s koselig besk fra New York, blir jeg bare enda mer sikker p hvor min neste ferie skal g til. Jeg skal til New York! Kusinen til mamma bor litt utenfor New York, p en...

Absinth store!

Dette har jeg helt glemt vise dere og var faktisk en viktig del av Praha guiden..hehe...For dere som ikke er helt oppdaterte. Absinth er en alkoholholdig sprit som har en sprit prosent p 60-70% ...

Phantom of the opera vibber

Heisann =)Idag er det vaskedag for imorgen reiser jeg p ferie igjen. Man fr ikke akkurat ferie flelse av vre hjemme s da m jeg dra litt vekk for f denne ferie flelsen.S jeg er en liten...

Praha guide: Famous Doors ;)

Jeg har planer om vre oppe halve natten for se Sex & The City =) Jeg har akkurat begynt med sesong 3, s fr vi se hvor lenge jeg orker holde meg oppe, kanskje jeg til og med sovner p sofae...

Praha guide: Sightseeing

Hei heiJeg tenkte dele opp Praha turen min i flere innlegg, jeg tok tross alt 300 bilder og det blir for mye vise alle sammen, s jeg viser bittelitt over flere innlegg.Jeg starter med sightsee...

Du kjeder deg ikke i Praha!

Hei hei :)Da er jeg tilbake fra min fantastiske Praha tur. Det har vrt helt fantastisk med noen blogg frie dager. Og jeg har storkost meg s masse i Praha at jeg sitter igjen med en litt trist fl...

Klar til avreise!

HeisannDette har vrt en utrolig flott dag. Jeg har vrt p Elvefestivalen med en kamerat og vi har spist lunsj med pappa og stemoren min og Feliks og Ida, utrolig koselig. VI tok med oss Feliks p...

Frken Fryd skal til Prahaaaaa =)

Heisann hoppsann =)Da er det bestemt!! Ferien i r gr til den fantastiske storbyen Praha =) Og jeg gleder meg s utrolig masse til vi skal dra i slutten av august nr ferien min er.Jeg er helt i f...

Hvor gr ferien i r?

Heisann =)Jeg har nedtelling til torsdag klokken 12, da reiser jeg til Kristiansand og Dyreparken. Jeg gleder meg som en liten unge. Ikke bare for dra dit, men for vre sammen med nevene mine ...

Jeg skal gjre det jeg aller helst vil!

Heisann =)Neste helg skal jeg gjre det jeg aller helst vil av hele mitt hjertet denne sommeren. Jeg fikk til og med fri s jeg reiser p torsdag. Da setter jeg snuten, sammen med min kjre sster ...

Noen burde sende meg p ferie!

God dag =)En bitte liten tur innom i lunsjen min for fortelle dere at det er bare sende meg p ferie. Hvor som helst og nr som helst, jeg er klar =)Jeg trenger ferie, avlsapping, sightseeing, ...

Humor og latter, crazy og ste yeblikk fra Berlin <3

Da var alt pakket ut og som vanlig nr jeg kommer hjem fra ferie fylles skittentys kurven seg opp, jeg kan si at den renner over n s imorgen blir det klesvask p agendaen ja.Jeg tenkte jeg skull...

En crazy turist gjeng i Berlin =)

Hei hei :)N har jeg endelig kommet hjem fra Berlin, det var faktisk veldig kjekt komme hjem og jeg gleder meg veldig til sove i min egen seng.Jeg har hatt en skikkelig fin mini ferie, og kunne...

Liker Berlin So far =)

Gotenaften =)Aaaahhh...n er vi endelig fremme i Berlin og jeg kan ikke si annet enn at dette er herlig, So ist das leben ♥ (Jeg har blitt god p tysk kunnskapene mine...hehe)Etter en vellykk...

Berlin om 1 uke =)

Hei hei!Idag er det bare 1 uke til jeg skal til Berlin, jeg gleder meg som en liten unge til dra. Vi har noen venner av familien som er derfra s vi skal beske de ogs skal vi feire 50 rsdagen ...

Bilder fra noen herlige dager i Svergie :)

God kveld i stuen :)Etter og ha sovet med to pne yne fordi jeg ikke klarer lukke dem fordi dem svir s veldig s har jeg n ryddet litt rundt her og ellers bare gjort veldig lite. Hehe....Jeg h...

I`m going to Berlin :)

Heisann hoppsann igjen :)Slik som jeg har lovet dere skulle jeg skrive et eget innlegg om Berlin.Familien min og jeg skal nemlig dit i oktober og jeg gleder meg allerede. Vi skal feire 50 rsdagen ...

Livet er herlig :)

God kveld i stuen kjre lesere :)Her i Sverige er det bare s herlig, mamma og jeg har gtt en tur ikveld og bare kost oss med drikke og popcorn..MMMmmm.....N sitter vi med hver vr pc og gjr div...

Berlin i Oktober :)

:) sol sol sol :)Endelig er solen her og den har vrt her noen timer n, fr hpe den varer helt til jeg ikke skal ha ferie lenger :)Alt er pakket og klart og det er ikke lenge til fr jeg setter n...

Sweeden here I come ;)

Tjolahoppsann :) :)Jaguu har jeg vrt skikkelig produktiv idag, kjkkenet mitt ser ut som et nytt kjkken..Juhuuu...Jeg har ftt ryddet masse, brettet en haug med klr og ordnet litt sm ting :)N ...

Endelig ferie.....Igjen :)

N har jeg en uke ferie og det er kjempe herlig syntes jeg, bare formen kommer seg s blir det bra.Jeg har ikke lagt noen store planer for ferien, men det blir muligens Tjme og Sverige s det blir...

Bilder fra Dyreparken Kristiansand og Tjme :)

Hei heiIdag har jeg vrt skikkelig daff, men det er deilig med slike dager ogs da spesielt siden jeg skal jobbe imorgen, s da m man lade opp :)Jeg har ftt pakket ut og ryddet s det eneste som ...
Annette

31, Notodden

Jeg er ei glad og sprudlete jente med masse ben i nesen som liker interir, mote, make-up, trening, venner, shopping og champagne. Ja, med andre ord, alt som er gy og verdt f med seg. Jeg har en bachelorgrad i varehandelsledelse fra Handelshyskolen BI Oslo og er fortiden hjemme i mammapermisjon med min nydelige datter p 9mnd. Jeg er opprinnelig fra Drammen, men kjrligheten fikk meg til Notodden :) :) Og n skal jeg gifte meg med mannen i mitt liv <3 For kommersielle henvendelser, send meg en mail p constanceline@hotmail.com