Reiseliv =)

In Strømstad as we speak!

Hei godt folk =) Jeg er bare innom for en rask titt og for å ønske dere en fortsatt fin mandagskveld :) Jeg er i skrivende stund i Strømstad med min fine familie, og vi koser oss kjempe masse. I...

Det er deilig å være norsk i Danmark!

Hei på dere :) Long time, no see! Vi har hatt hektiske og fine dager den siste uken og kom hjem for et par dager siden.Lørdag pakket vi bilen stappfull av kofferter, baby bilsete, stellebag, syke...

Kjærestetur til London baby =)

God kveld skjønninger :) På tirsdag kom verdens beste og jeg hjem fra min favoritt by London. Vi hadde fire herlige dager i fantastiske London. Jeg har lenge drømt om å dra på en skikkelig shoppi...

Must do in London baby!

Goood formiddag mine skjønne lesere :) Selvom jeg har ferie, så må jeg liksom ha på vekkerklokken. Nå er det stor forskjell fra å ha den vekkende klokken 5 om morningen fra og ha den vekkende klok...

London Baby! Yay!

Hei på dere solstråler =) I år fyller jeg 30, Herremin og tiden flyr. I den anledning skal verdens beste og jeg til min favoritt by nr.1, nemmelig London. Og jeg gleder meg skikkelig masse =) J...

Dette skal jeg si til meg selv hver dag :)

Heisann folkens, det er endelig mandag :) Jeg har egentlig vært litt fan av mandager, det er en ny uke og man har mange muligheter til å gjøre uken bra. Tirsdager derimot er en dag jeg ikke liker ...

Fantastisk weekend i Bergen =)

Hei hei solstråler =) Hemmelighetsfull som jeg var før helgen, så var jeg i Bergen :) Bergen er en fantastisk by dere og verdens beste og jeg gjorde veldig mye forskjellig. Vi traff noen venner, ...

Pertentlig frøken på friluftsferie =)

Næmen heisann dere =) Denne uken her har hatt en pangstart etter to kers ferie. Det har vært helt greit å starte opp igjen på jobb, selvom jeg gjerne skulle hatt mere ferie. Og det skal jeg jo ogs...

Hotell rom - en drøm å bo i :)

Idag fikk jeg et skikkelig kult tips av en kollega av meg. Som jeg har tenkt til og ta i bruk nesten med en gang :) Dere vet jo hvor glad jeg er i å sove på hotell? Kollegaen min foreslo at jeg b...

Høydepunkter fra Ulm & München!

Heisann =) Her er jeg sprudlende glad for at jeg har fri imorgen, det er jo 1.mai jooo. Det kan man jo bare like. Det betyr også at jeg kan være oppe senere enn normalt. Mange gleder på en gang :)...

I am a travelling girl :)

Heisann hoppsann =) Kan tenke meg dere har lurt på hvor jeg har vært de siste to-tre dagene. Jeg kom hjem ikveld og har storkost meg masse. Jeg har vært på reise med jobben og teamet mitt til Ulm...

Påsken 2013 i Utrecht, Nederland =)

Neimen heisann folkens :) Hvordan står det til med dere? Nå er det en liten stund siden jeg har blogget, jeg hadde med meg pc`en til Nederland, men blogging fikk jeg ikke til. Jeg har vært 6 dag...

Snart påskeferie! Hva skal du?

For mange er det kun 1 dag igjen til påskeferie, for oss som har valgt å jobbe noen dager ut i neste uke, er det litt lenger til påske ferie. Men jeg gleder meg likevel. Jeg skal bare jobbe mandag...

Topp 5 drømme reiser :)

Heisann skjønninger =) Solen skinner som bare det og jeg lever et hektisk liv med masse å gjøre, det liker vi veldig :) Merker jeg gleder meg litt til høsten nå, skal bli godt og ta skikkelig fatt...

Irland - Irske skatter som får meg til å sprudle :)

Irland har så utrolig mye å by på, og vi har nå kommet til det aller siste innlegget om mini ferien min i Irland hvor jeg skal ta for meg "irske skatter" Med det mener jeg ting som jeg syntes var ...

Ferieparadiset Tjøme!

Jeg har hatt noen kjempe deilige dager på Tjøme med familien, jeg har storkost meg masse tiltross for litt skiftende vær :) Jeg fikk vasset også sammen med min søte lille niese, hun badet sene...

Road trip rundt omkring i Irland

Hei hei solstråler =) Road trip i Irland var kjempe morro og er noe jeg garantert kommer til å gjøre igjen. Irland er ikke så stort og man kommer seg rundt på veldig kort tid. Fra Dublin til Galwa...

Dublin - pubenes paradis :)

Heisann skjønninger =) Jeg må jo fortelle dere om turen min som jeg hadde i Irland i forrige uke. Det var en kjempe fin uke jeg hadde der og vi fikk gjort så utrolig masse på kort tid. Jeg tenkte ...

Jeg er nok ikke den værste!

Hvorfor tror mannfolk at vi jenter pakker kofferten flere dager i forkant av en ferie? For mitt vedkommende stemmer ikke det overhodet. Jeg pakker stort sett alltid dagen før jeg.Men...ja, det er ...

The Gresham!

Det er ikke mange dagene til dette venter meg :) Vi snakker roadtrip rundt omkring i Irland assa :) Jeg er helt i fistel og gleder meg som en liten unge :)

New York - These streets will make you feel brand new, Big lights will inspire you!

En av de positive tingene med å fortelle om reiser som man har vært på er og kunne se tilbake på dem ved en senere anledning. Det er det som er så fint med en blogg, at man kan gå tilbake til gamle...

New York - Drinks&Cuisine

Heisann solstråler =) Det er dags for å vise dere enda litt mer av min fabelaktige tur til det The Big Apple. Jeg får endel forespørsler på mail om jeg ikke kan vise bilder litt raskt. Veldig kose...

The Hamptons is were the celebrities goes for holiday!

Hei på dere solstråler =) Endelig har jeg fått satt av tid til å vise dere bilder fra drømmeferien min som jeg har vært på nå nylig. Jeg var i New York i 2 uker og besøkte familie og har virkelig ...

The Hamptons

Hei søtinger =) Hvordan står det til i Norge? Her i USA er alt fryd og gammen rett og slett. Helgen har jeg tilbragt i The Hamptons med kusinene til foreldrene mine. Dette er virkelig perfekt. De...

London - Litt snadder fra super byen :)

Hei dere =) Jeg har nærmest skrive krampe og har hatt det siden lørdag! Men jeg er sta og fortsetter å skrive selvom jeg egentlig burde holde hånden i hvile. Jeg tenkte å skrive et aller siste in...

London - The Disney Store

Når jeg er i London har jeg flere steder jeg må innom for at turen skal bli komplett, det innebærer derfor en tur eller flere innom The Disney Store. Det er en av mine favoritt butikker der og jeg ...

London - Madame Tussauds

Om man er i London for første gang er Madame Tussauds verdt et besøk. Dette er et voks kabinett med kjendiser innenfor alle sjangre, alt fra Hollywood stjerner til sports stjerner. Du har kanskje h...

London - Sightseeing

På fire dager i London rakk vi utrolig mye. Venninnen min hadde aldri vært i London, så sightseeing stod høyt på listen slik at hun skulle få med seg mest mulig. Vi fikk sett Big Ben, The house of ...

Velkommen hjem =)

Borte bra, men hjemme best er et ordtak veldig mange bruker. Jeg bruker den selv med unntak av to tilfeller. Det ene tilfellet er når jeg har vært på ferie i New York og det andre tilfellet er når...

Jeg digger SAS

Jeg kan ikke si annet enn at jeg liker SAS Scandinavian Airlines veldig mye. Det beste er at jeg kan velge mitt eget sete uten at det koster en krone ekstra. Fordeler med SAS uten at det koster no...

OSL-JFK-MIA-JFK-OSL

It happens to be the truth ;) To be continued......

Klarer du å gjette hvor jeg skal?

Heisann skjønninger :) Jeg er i fistel om dagen for jeg og ei venninne skal på en aldri så liten ferie om ikke så lenge. Vi skal utenlands og jeg er så glad for at vi skal dra sammen. Jeg er jo s...

Nok en by er besøkt!

Hei fininger =) Nå er jeg hjemme igjen fra det store utland. Jeg dro ikke veldig langt avgårde da, kun helt ned til Tyskland og Kiel ;)Tok Kiel båten ned, jeg har aldri vært på den båten før, en v...

Australia - Drømmen som gikk i oppfyllelse

Vi nærmer oss slutten på reiseinnleggene mine, litt vemodig kan en si..hehe..er morro å se tilbake på alle de stedene jeg har vært. Så en slags reisedagbok har jo dette blitt. Under ser du en over...

Filippinene - Det flotteste paradis på jord!

Husker dere at jeg egentlig halv lovte dere å fortelle om de to siste landene jeg hadde besøkt, før jeg skulle dra til New York?Vel, slik ble det altså ikke. Jeg er så treg noen ganger også må man ...

Jeg har vært i utlandet :)

På fredagen satt jeg i bilen på vei til Sverige, nærmere bestemt Trollhättan da jeg hørte om bombeangrepet i regjeringskvartalet. Senere da vi var ankommet hotellrommet i Trollhättan skulle vi se p...

Artige dilldall fra New York =)

Jeg er ikke helt ferdig med å fortelle om New York, det har seg nemmelig slik at det er mye og ta til seg når man kommer til en storby som New York. Det er mye som skal ses og fordøyes, og det må d...

New York: East Hampton og Montauk

Her om dagen fikk dere et lite bildedryss fra New York ferien min, men jeg var ikke bare i New York city, jeg var også i East Hampton og Montauk hvor familien min har hus og hvor alle kjendisene ha...

New York bildedryss fra Manhattan =)

For dere som ikke er helt oppdaterte her på bloggen min så har jeg nylig vært på ferie i New York i nesten to uker. Hadde den beste ferien ever og jeg gleder meg til å dra dit igjen =) Håper bare d...

Jeg vet dere venter som små barn =)

Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal begynne! Jeg vet dere venter og at dere nesten ikke kan vente lenger med å se bilder fra ferien min i New York. Jeg har 500 bilder og vet ikke hvilke jeg skal vi...

Last night in paradise!

Det er siste natten her i East Hampton og Montauk før vi bærer avsted til Manhatten igjen, jeg har hatt noen fantastiske og avslappende dager her =) Hit vil jeg tilbake, og hit skal jeg tilbake, j...

You gotta love it!

Hei dere =) En rask tur innom for å fortelle dere hvor fantastisk jeg har det i New York!You gotta envy me ;)  For øyeblikket er jeg i Montauk og East Hampton og koser meg! Føttene får li...

Allmost good to go!

Alt er så og si pakket og klart, det eneste som mangler er toalettsaker, men det tar jeg imorgen =)Jeg endte opp med 4 par sko pluss de jeg skal gå med, heldigvis veier over halvparten av de rundt ...

The holiday has just arrived =)

For en hektisk dag dette har vært, men nå har stillheten senket seg og jeg har FERIE =) De kommende ukene er det bare kos og kjekke ting som står på agendaen og jeg skal nyte hver eneste dag til d...

Reisefeberen sniker seg inn på...

Jeg kan ikke tro at idag er det bare 1 uke til jeg reiser til New York, the city that never sleeps, The Big Apple =) Jeg merker allerede at reisefeberen har begynt å snike seg innpå. Jeg s...

Jeg teller med Kuala Lumpur og jeg :D

Jeg tenkte å rase igjennom neste land siden jeg har bestemt meg for og bli ferdig med disse reise innleggene før jeg reiser til New York. Under ser du en oversikt over hvilket land vi har kommet t...

1 mnd. igjen =)

Å HerreGud, idag er det bare 1 mnd. igjen til jeg reiser hit! New York baby ♥ Jeg gleder meg som en liten unge til å oppleve The Big Apple =) Flere som skal til New...

En svipptur innom Singapore også ;)

Det går litt lang tid mellom hver gang jeg deler mine reiser med dere, men det er rett og slett fordi det går i glemmeboken. Tenkte jeg skulle gjøre et hardt forsøk på å bli ferdig med hele rekken...

En svipptur innom Hong Kong

Hei dere =) Nå er det på tide med nok et reise innlegg, det går litt lang tid mellom hver gang men da er det jo ekstra kos å lese når de først kommer ;) Jeg vet jo det er flere der ute som liker d...

Bildedryss fra vakre Praha!

Nå er jeg kommet hjem fra vakre Praha og det er igrunn litt trist syntes jeg. Jeg er jo så glad i å reise og syntes det alltid er en litt vemodig følelse når jeg kommer hjem. Men jeg gleder meg vel...

So far, so good :)

Hola Amigas (og Amigos) ;) Fy søren, i skrivende stund sitter jeg faktisk i min herskaps leileighet i Praha og nyter et glass vin før denne frøkenen skal få seg litt skjønnhets søvn. Jeg må vise d...

Tunisia - sol, strand, shopping og ikke champagne ;)

ÅÅå for en herlig lørdag dette er, denne dagen blir fin med litt forskjellige aktiviteter. Om ikke lenge skal jeg en tur til moren min, hun har laget Oreo kake til meg, så jeg må jo nesten være høf...

Marmaris på dagstur ;)

I forrige reiseinnlegg fortalte jeg om mitt opphold på Rhodos i Hellas, jeg dro på en utflukt der den ene dagen og tok båten over til Tyrkia nærmere bestemt Marmaris. Under ser du en oversikt over...

Rhodos er bare så fantastisk!

Nok et reiseinnlegg er på gang og det er sikkert mange som er i feriebestillingmodus om dagen, det går jo så fort til både påske og sommer og da skal ferier bestilles. Under ser du en oversikt ove...

Shopping mekka =)

Som dere vet går sommer ferien min til selveste New York (jada, dere kommer til å høre det mye..hehe....), og det må jo være blant shopping mekkaene rundt om i verden. Jeg har allerede fått en god...

Vilnius - En avslappende weekend tur!

Hei Hei =) Jeg jobber med nedover rekken over land som jeg har besøkt. Under ser du en oversikt og hvilket land jeg har kommet til nå. ♥ Island - Reykjavik√♥Finland - Åbo, Nåden...

I love Prague, do you?

Gooood dag skjønninger =) Siden jeg har begynt å planlegge ferier så syntes jeg det er på sin plass å fortsette med reiseinnleggene mine. Det er jo en liten stund siden sist. Under ser du en over...

Nederland eller Holland?

Å reise igjennom Europa er kjempe gøy, og jeg var veldig liten da familien min gjorde det. Jeg håper jeg får muligheten til å gjøre det igjen for det er veldig mye jeg ikke husker i detaljer. Unde...

Belgia-første møte med belgiske vafler :)

God søndag folkens! Jeg fortsetter nedover listen med mine reise innlegg, under ser du en oversikt over hvilket land jeg har vært i. Skulle du være interessert i å lese om de andre landene jeg all...

Luxembourg!

Det er en stund siden jeg skrevet om hvilke land jeg har vært i så nå er det jo jammen meg på tide å fortsette nedover remsen. Under ser du en oversikt over hvilket land jeg har besøkt. ♥ I...

Italia =)

Jeg fortsetter med mine reiseinnlegg, jeg får jo så god respons på de og da må jeg jo smi mens jernet er varmt :) Under ser du en oversikt over hvilke land jeg har vært i. ♥ Island - Reykja...

Frankrike-Paris og den franske rivieraen!

Nok et reiseinnlegg står for dør, under er en oversikt over land jeg har besøkt og hvor langt vi har kommet. Er det noen land du er mer nysgjerrig på enn andre, som du ser jeg har skrevet om allere...

Sveits

Jeg har kommet meg igjennom endel europeiske land og vi fortsetter vi :) Her er en oversikt over land jeg har besøkt opp igjennom mine 26 år. ♥ Island - Reykjavik√♥Finland - Åbo...

Liechtenstein har jeg bare kjørt igjennom :)

Jeg fortsetter med mine land jeg har vært i. Under ser dere en oversikt :) ♥ Island - Reykjavik√♥Finland - Åbo, Nådendal√♥ Sverige - Stockholm, Gøteborg, Svinesund, S...

Wien!

Jeg begynner å komme meg igjennom alle landene jeg har vært i. Nedenfor ser du en oversikt over hvilke land jeg har vært i opp igjennom mine 26 år. ♥ Island - Reykjavik√♥Finlan...

Tyskland-Rhindalen-Hamburg-Berlin

God formiddag solstråler! Nå er det vel på tide å komme med enda et reise innlegg. Det er jo noen dager siden sist så nå er det på tide. Her er en oversikt over land jeg har vært i! ♥ Is...

Vakre Dublin har så mye å by på :)

Det var nesten godt å være ferdig med England, for nå er det jo på tide å bevege oss nedover listen så vi kommer oss igjennom alle landene =) Her er en oversikt over land jeg har vært i! ♥ ...

London del 4: museèr og severdigheter!

Nå har jeg kommet til siste del av London`s resie tips og inspirasjon :) I dette siste innlegget om London, tenkte jeg å fortelle om severdigheter og museèr og rett og slett ting som er verdt å å ...

London del 3: Shopping og Champagne

I London er vel shopping og champagne det morsommste for de fleste jenter som reiser til en storby. Det er vel det som er hovedmålet med å dra til en storby, for å shoppe. For meg er det mye mer e...

London del 2: Musicaler og markeder

Nå har vi kommet til den morsommste delen av London hvis man ser bort ifra shoppingen ;) I dette innlegget skal jeg fortelle om mine opplevelser fra markedene jeg har vært på og musicalene jeg har ...

London del 1: Hoteller og restauranter

Da var vi kommet til min favoritt by nummer 1, nemmelig London baby =) Jeg har vært i London fra jeg var 12 år. Første gangen jeg var der, var med koret jeg sang i. Og jeg forelsket meg i byen nes...

Bristol & Bath

Da har vi kommet til 2.del av min reise gjennom England. I forrige innlegg om England fikk du lese om min tur til Keynsham, i dette innlegget skal jeg ta for meg Bristol og Bath. Bristol Bristol ...

England, mitt andre hjem :)

Her ser du en oversikt over hvilke land jeg har besøkt og rekkefølgen på hvilket land som er neste mann ut :) ♥ Island - Reykjavik√♥Finland - Åbo, Nådendal√♥ Sverige ...

Det er deilig å være norsk i Danmark :)

Det er så kjekt at jeg har fått så god respons på reise innleggene mine så det er jo bare en fryd å skrive for jeg vet dere gleder dere til neste innlegg :) Her ser du en oversikt over hvilke land...

Sverige har mye å by på!

Det er så gøy å skrive disse reise innleggene, for min del blir det jo endel mimring også får man enda mer reise lyst. Disse landene har jeg vært i! ♥ Island - Reykjavik√♥Finlan...

Mummidalen i Finland!

Jeg fikk så utrolig god respons på det første reise innlegget mitt at det er jo bare gøy å fortsette med reise innleggene mine. Her ser du en oversikt over landene jeg har vært i og jeg skal ta fo...

Første land ut er Island!

Til morningen idag la jeg ut et innlegg over reise tips jeg skal gi til dere. Jeg skal ta for meg et og et land som jeg har vært i, og gi dere mine erfaringer og tips, og vi starter nå. Først vil ...

Jeg skal gi deg reise tips!

God morning :) Igår var jeg hos sammen med masse venner og spiste vafler og vi koste oss og skravlet som bare det. Vi snakket endel om reising, og hun ene skal ut å reise nå til London på juleshop...

Min neste ferie går hit!

Nå som familien min har så koselig besøk fra New York, blir jeg bare enda mer sikker på hvor min neste ferie skal gå til. Jeg skal til New York! Kusinen til mamma bor litt utenfor New York, på en...

Absinth store!

Dette har jeg helt glemt å vise dere og var faktisk en viktig del av Praha guiden..hehe...For dere som ikke er helt oppdaterte. Absinth er en alkoholholdig sprit som har en sprit prosent på 60-70% ...

Phantom of the opera vibber

Heisann =)Idag er det vaskedag for imorgen reiser jeg på ferie igjen. Man får ikke akkurat ferie følelse av å være hjemme så da må jeg dra litt vekk for å få denne ferie følelsen.Så jeg er en liten...

Praha guide: Famous Doors ;)

Jeg har planer om å være oppe halve natten for å se Sex & The City =) Jeg har akkurat begynt med sesong 3, så får vi se hvor lenge jeg orker å holde meg oppe, kanskje jeg til og med sovner på sofae...

Praha guide: Sightseeing

Hei heiJeg tenkte å dele opp Praha turen min i flere innlegg, jeg tok tross alt 300 bilder og det blir for mye å vise alle sammen, så jeg viser bittelitt over flere innlegg.Jeg starter med sightsee...

Du kjeder deg ikke i Praha!

Hei hei :)Da er jeg tilbake fra min fantastiske Praha tur. Det har vært helt fantastisk med noen blogg frie dager. Og jeg har storkost meg så masse i Praha at jeg sitter igjen med en litt trist føl...

Klar til avreise!

HeisannDette har vært en utrolig flott dag. Jeg har vært på Elvefestivalen med en kamerat og vi har spist lunsj med pappa og stemoren min og Feliks og Ida, utrolig koselig. VI tok med oss Feliks på...

Frøken Fryd skal til Prahaaaaa =)

Heisann hoppsann =)Da er det bestemt!! Ferien i år går til den fantastiske storbyen Praha =) Og jeg gleder meg så utrolig masse til vi skal dra i slutten av august når ferien min er.Jeg er helt i f...

Hvor går ferien i år?

Heisann =)Jeg har nedtelling til torsdag klokken 12, da reiser jeg til Kristiansand og Dyreparken. Jeg gleder meg som en liten unge. Ikke bare for å dra dit, men for å være sammen med nevøene mine ...

Jeg skal gjøre det jeg aller helst vil!

Heisann =)Neste helg skal jeg gjøre det jeg aller helst vil av hele mitt hjertet denne sommeren. Jeg fikk til og med fri så jeg reiser på torsdag. Da setter jeg snuten, sammen med min kjære søster ...

Noen burde sende meg på ferie!

God dag =)En bitte liten tur innom i lunsjen min for å fortelle dere at det er bare å sende meg på ferie. Hvor som helst og når som helst, jeg er klar =)Jeg trenger ferie, avlsapping, sightseeing, ...

Humor og latter, crazy og søte øyeblikk fra Berlin <3

Da var alt pakket ut og som vanlig når jeg kommer hjem fra ferie fylles skittentøys kurven seg opp, jeg kan si at den renner over nå så imorgen blir det klesvask på agendaen ja.Jeg tenkte jeg skull...

En crazy turist gjeng i Berlin =)

Hei hei :)Nå har jeg endelig kommet hjem fra Berlin, det var faktisk veldig kjekt å komme hjem og jeg gleder meg veldig til å sove i min egen seng.Jeg har hatt en skikkelig fin mini ferie, og kunne...

Liker Berlin So far =)

Gotenaften =)Aaaahhh...nå er vi endelig fremme i Berlin og jeg kan ikke si annet enn at dette er herlig, So ist das leben ♥ (Jeg har blitt god på tysk kunnskapene mine...hehe)Etter en vellykk...

Berlin om 1 uke =)

Hei hei!Idag er det bare 1 uke til jeg skal til Berlin, jeg gleder meg som en liten unge til å dra. Vi har noen venner av familien som er derfra så vi skal besøke de også skal vi feire 50 årsdagen ...

Bilder fra noen herlige dager i Svergie :)

God kveld i stuen :)Etter og ha sovet med to åpne øyne fordi jeg ikke klarer å lukke dem fordi dem svir så veldig så har jeg nå ryddet litt rundt her og ellers bare gjort veldig lite. Hehe....Jeg h...

I`m going to Berlin :)

Heisann hoppsann igjen :)Slik som jeg har lovet dere skulle jeg skrive et eget innlegg om Berlin.Familien min og jeg skal nemlig dit i oktober og jeg gleder meg allerede. Vi skal feire 50 årsdagen ...

Livet er herlig :)

God kveld i stuen kjære lesere :)Her i Sverige er det bare så herlig, mamma og jeg har gått en tur ikveld og bare kost oss med drikke og popcorn..MMMmmm.....Nå sitter vi med hver vår pc og gjør div...

Berlin i Oktober :)

:) sol sol sol :)Endelig er solen her og den har vært her noen timer nå, får håpe den varer helt til jeg ikke skal ha ferie lenger :)Alt er pakket og klart og det er ikke lenge til før jeg setter n...

Sweeden here I come ;)

Tjolahoppsann :) :)Jaguu har jeg vært skikkelig produktiv idag, kjøkkenet mitt ser ut som et nytt kjøkken..Juhuuu...Jeg har fått ryddet masse, brettet en haug med klær og ordnet litt små ting :)Nå ...

Endelig ferie.....Igjen :)

Nå har jeg en uke ferie og det er kjempe herlig syntes jeg, bare formen kommer seg så blir det bra.Jeg har ikke lagt noen store planer for ferien, men det blir muligens Tjøme og Sverige så det blir...

Bilder fra Dyreparken Kristiansand og Tjøme :)

Hei heiIdag har jeg vært skikkelig daff, men det er deilig med slike dager også da spesielt siden jeg skal jobbe imorgen, så da må man lade opp :)Jeg har fått pakket ut og ryddet så det eneste som ...
Annette

31, Notodden

Jeg er ei glad og sprudlete jente med masse ben i nesen som liker interiør, mote, make-up, trening, venner, shopping og champagne. Ja, med andre ord, alt som er gøy og verdt å få med seg. Jeg har en bachelorgrad i varehandelsledelse fra Handelshøyskolen BI Oslo og er fortiden hjemme i mammapermisjon med min nydelige datter på 9mnd. Jeg er opprinnelig fra Drammen, men kjærligheten fikk meg til Notodden :) :) Og nå skal jeg gifte meg med mannen i mitt liv <3 For kommersielle henvendelser, send meg en mail på constanceline@hotmail.com