juli 2011

Jeg på stranden er en sjelden hendelse!

Idag har jeg vært på stranden, og jeg er ALDRI på stranden :) Men nydelig var det :)

Changing plans!

Det ble litt endringer i planene igår, det blir Bjerkøya idag isteden som skal tilbringes med gode søte venninner, gleder meg =) Husker dere jeg skrev på fredag at helgen var uten noen planer?Vel ...

Bjerkøya og sommersveisen 2011 :)

Våknet op kl.0600 blank og var igrunn lys våken, men jeg kunne jo ikke tå opp da, det gjør jeg jo bare i ukedagene. Så jeg snudde meg rundt og snorket videre :) Våknet opp kl.1030, perfekt tidspunk...

Sex & The City - Kiss & Tell

Da jeg var i New York var jeg på en turist attraksjon "Sex & The City tour guide", dette var en sightseeing tur med forskjellige hot spots fra både serien og filmene, en kjempe morsom opplevelse je...

En helg uten planer = en helg med stress

Det er endelig helg, og jeg har virkelig gledet meg til denne helgen fordi jeg har vært så utrolig trøtt den uken som har vært så jeg tenker det skal bli godt å få sovet ut litt. Denne helgen har ...

Truly Indian

Jeg har litt lyst å anbefalle en restaurant, en restaurant som jeg har besøkt to ganger og som jeg har gode opplevelser fra. Det er en restaurant som ligger i Sverige, nærmere bestemt Trollhättan ...

Små ting som frisker opp hjemmet :)

Jeg elsker denne sukkersøte og blomstrete stilen, fargene er veldig meg og på kjøkkenet mitt pryder det med disse fargene :) Knipset litt små detaljer, håper dere liker det =) Cupcake fat...

Dagens middag: Frankfurter med tilbehør

Jeg prøver å spise meg ut av fryseren om dagen, jeg bruker å være altfor dårlig til å ta ut mat fra fryseren kvelden i forveien og da er det så lett å stikke innom butikken oå kjøpe noe enkelt. Me...

Maneater :)

En quick update..... Jeg hadde planer om å holde meg hjemme i dag, har altfor mye å gjøre hjemme, men ble invitert med på kino og kunne ikke takke nei til det.Vi så "Horrible Bosses". En kjempe mo...

Jeg trenger tips til interiør blogger!

Jeg leser svært få bogger om dagen, bortsett fra noen som jeg har fulgt lenge. Jeg finner liksom ingen som interesserer meg så tenkte kanskje at dere der ute hadde noen tips å komme med :) Jeg øns...

Når vi minnes de skjønne englene!

Idag har jeg og mange andre nordmenn og drammensere gått i fakkeltog. Det var en veldig sterk og fin markering for å minnes de omkomne som ikke er her lenger sammen med oss. Det var så masse menne...

Dagens middag: snitzel med tilbehør!

Idag ble det noe veldig enkelt til middag siden jeg skulle gå i fakkeltog i byen idag.Jeg hadde tatt ut snitzel fra fryseren kvelden før så det ble en enkel middag med enkelt tilbehør. Snitzel mid...

Jeg har vært i utlandet :)

På fredagen satt jeg i bilen på vei til Sverige, nærmere bestemt Trollhättan da jeg hørte om bombeangrepet i regjeringskvartalet. Senere da vi var ankommet hotellrommet i Trollhättan skulle vi se p...

Jeg har gjort det, håper du også gjør det!

Jeg har ikke ord for hva som har skjedd, men en ting som vi alle er enige i og det er at det er helt forferdelig grusomt! Jeg har tent 93 lys i stuen min ikveld, ett lys for hvert omkommet mennesk...

Skal disse herlighetene få bli med på tur mon tro?

Jeg kan ha på meg hva som helst, for jeg vet at det jeg bruker på føttene, vil gjøre meg fin.....uansett =) Skal disse lekre her få bli med meg på tur i helgen mon tro? Jeg tror det jeg ;...

Sommeren er ikke den samme uten!

Sommeren er ikke den samme uten.... Jeg elsker iskrem, enten det er fløteis eller saft is, jeg liker alt jeg (nesten) og nå om sommeren er det så godt med friske bær. Jeg kjøpte en kurv med bri...

Det kunne ikke vært en bedre avslutning!

Her om dagen var jeg på kino med ei venninne og så den siste Harry Potter filmen, jeg har lenge gledet meg til å se denne.På en måte litt trist og vemodig at dett var den siste filmen, jeg har liks...

Sommerlige interiørdetaljer

Jeg var i Tjøme i helgen og syntes pappa og stemoren min hadde fått det så fint, syntes også mange av interiør detaljene var lekre så knipset litt med kamera :) Der går det mye i turkis og lime gr...

Det som var skuffende med reisen til New York!

Selvom reisen min til New York var fullkommen så var mye av maten en skuffelse.De jeg besøkte er veldig glad i asiatisk mat som kinesisk, thai mat, japansk, vietnamesisk osv. Og det er ikke jeg, je...

Tjøme - Et feriepardis uten like!

Igår tok jeg meg en tur til Tjøme for å besøke familie som ferierer der om sommeren. Det var jo så fint vær og en tur til Tjøme ila sommeren er et must. Jeg storkoser meg på Tjøme og håper jeg får...

Villa Malla - en idyllisk perle

Har noen hørt om Villa Malla? Det er en utrolig koselig restaurant på Filtvedt på Hurumlandet som visst skal være utrolig flott og idyllisk om sommeren.Jeg har ikke vært der, men etter anbefaling ...

Artige dilldall fra New York =)

Jeg er ikke helt ferdig med å fortelle om New York, det har seg nemmelig slik at det er mye og ta til seg når man kommer til en storby som New York. Det er mye som skal ses og fordøyes, og det må d...

New York: East Hampton og Montauk

Her om dagen fikk dere et lite bildedryss fra New York ferien min, men jeg var ikke bare i New York city, jeg var også i East Hampton og Montauk hvor familien min har hus og hvor alle kjendisene ha...

Måneden som kom og gikk - juni

Siden jeg ikke har hatt mulighet til og ta "måneden som kom og gikk" tidligere pga. ferie så tar vi den likeså godt nå =) Juni måneden i år har virkelig vært innholdsrik, jeg har gjort så masse kj...

Dette er det beste jeg vet om sommeren =)

Om sommeren er det et must å spise masse is og jordbær, jeg elsker denne kombinasjonen :) Kjøpte derfor et par kurver med jordbær på Spar idag til 20 kroner, frøs ned den ene og delte opp den andr...

New York bildedryss fra Manhattan =)

For dere som ikke er helt oppdaterte her på bloggen min så har jeg nylig vært på ferie i New York i nesten to uker. Hadde den beste ferien ever og jeg gleder meg til å dra dit igjen =) Håper bare d...

Jeg vet dere venter som små barn =)

Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal begynne! Jeg vet dere venter og at dere nesten ikke kan vente lenger med å se bilder fra ferien min i New York. Jeg har 500 bilder og vet ikke hvilke jeg skal vi...

I miss it so badly :(

Hjemme fra det som må være den beste ferien ever og det gjør vondt inni meg å tenke på at det blir en stund til neste gang jeg får dratt til New York.Jeg savner New York og familien så mye at det g...

Last night in paradise!

Det er siste natten her i East Hampton og Montauk før vi bærer avsted til Manhatten igjen, jeg har hatt noen fantastiske og avslappende dager her =) Hit vil jeg tilbake, og hit skal jeg tilbake, j...

Do I tease you?

Mens jeg er i East Hampton og Montauk, (det er foresten her hvor alle kjendisene har ferie husene sine)har jeg internet conection så jeg benytter muligheten til å blogge under mitt opphold her =) ...

Anne Klein suitcase

Kofferter er billig i New York, alt er igrunn billig her, og jeg har lenge tenkt at en ny koffert er noe jeg har måttet fornye. Min gamle fikk jeg til konfirmasjonen min og den er kjempe fin fortsa...

You gotta love it!

Hei dere =) En rask tur innom for å fortelle dere hvor fantastisk jeg har det i New York!You gotta envy me ;)  For øyeblikket er jeg i Montauk og East Hampton og koser meg! Føttene får li...
Annette

28, Drammen

Jeg er ei glad og sprudlete jente med masse ben i nesen som liker interiør, mote, make-up, trening, venner, shopping og champagne. Ja, med andre ord, alt som er gøy og verdt å få med seg. Jeg har en bachelorgrad i varehandelsledelse fra Handelshøyskolen BI Oslo og jobber for Peri Norge. For kommersielle henvendelser, send meg en mail på constanceline@hotmail.com