Matglede :)

Hjemmelaget knekkebrød til frokost =)

Hei hei dere og god mandag! Håper helgen deres har vært fin, her har vi for det meste malt huset og nå begynner vi så smått å se enden av tunnelen. Vi har igjen å male rundt vinduene, terrasse gu...

Søtpotetlapper - en smaksopplevelse :)

Happy friday folkens =) Dagene går så fort syntes jeg, nå er det fredag allerede. Blir godt med helg, så jeg håper det blir bra vær. Nå når jeg kikker ut av vinduet, er det ikke akkurat mye å skry...

Matmuffins til frokost er en hit!

God formiddag :) Nå har jeg akkurat sendt avgårde mannen og lillemor, de er på vei til babysvømming. Normalt ville jeg vært med, men idag har jeg endel å gjøre før det bærer avsted til åpen barneh...

Pepper snack!

Jeg var en tur i butikken igår og handlet for uken og da kom jeg over noe utrolig artig noe. Jeg har aldri sett sånn grønsak før, så jeg måtte bare prøve det. Mini paprika snacks, se så lekker far...

Morgen boost =)

Noe av det bedre jeg vet er å starte dagen med en kjempe god frukt smoothie, og det gjorde jeg idag =) I smoothien har jeg både frosne jordbær og blåbær, appelsin, banan, jucie og litt proteinpu...

Hjemmelagde spelt hamburgerbrød

Vi bruker endel spelt i matlagingen her hjemme og igår hadde vi hamburgere på menyen.Jeg hadde tenkt til å dra ibutikken å kjøpe hamburgerbrød, men så slo det meg at jeg kunne jo like gjerne lage h...

Dessert etter frokost =)

Heisann =) Det er lov å unne seg en sunn dessert etter frokost syntes jeg.Den er sommerlig og frisk og perfekt på en lommert dag som dette. Vanilje kesam med bær...Yummi! Klesvasken er satt på o...

It`s pouring!

God kveld i stugo =) Idag har det øst pøst ned i hele dag, på vei til jobb idag morges bøttet regnet ned. Jeg elsker å kjøre i slikt regnvær =) Har ellers hatt en fin jobbdag, var godt å komme...

Jeg er en heldiggris ;)

Jeg er så heldig som har en kjæreste som lager de deiligste middagene til meg. Idag disket han opp med hjemmelaget fiskesuppe med scampi og hjemmelaget flatbrød. Himmelsk godt spør du meg! Verden...

Rekeaften!

God søndag godtfolk :) Igår hadde verdens beste og jeg en veldig fin, innholdsrik og produktiv dag. Vi dro inn til Ikea slik at vi var der da de åpnet. Vi måtte kjøpe stellekommode til lillemor o...

Dagens middag: Ovnsstekt laks med løk og avokado og nøttesalat!

God kveld i stugo :) Idag har det vært rene sommervarmen dere, så til middag idag måtte jeg lage noe raskt, enkelt og ikke for tung mat. Jeg er utrolig glad i laks, og vi spiser dette ofte, minst...

Lørdagsfrokost :)

God formiddag dere =) Hvordan har dere det idag? Vi har akkurat spist frokost her i huset og nå sitter vi med hver vår pc og Ipad og "jobber" litt :) Frokosten idag ble veldig proteinrik og god,...

Proteinpannekaker =)

God morning solstråler =) For en natt, jeg har sovet så utrolig dårlig. Ligget og vridd meg, vært oppe tre ganger, hatt vondt i ryggen og ikke funnet god nok liggestilling. Våknet av meg selv kl.0...

Middagsdekket bord til èn!

Jeg liker å gjøre litt ut av ting når jeg først setter igang. Som for eksempel å dekke et pent bord selvom det bare er meg :) Idag spiste jeg middag alene og jeg syntes det er litt ekstra når man ...

Frokost =)

HerreGud jeg elsker lange frokoster og lange morninger, jeg kan nesten ikke få sagt det nok :) Nå som ferien min nytes for fullt, blir det også naturlig med lange frokoster :) Jeg leser også en b...

Romantisk middag for 2!

God kveld lørdag :) Aaahhh...Det er fantastisk å si at nå har jeg endelig FERIE!!!!! Gårsdagen var en veldig hyggelig start på både helgen og ferien min. Verdens beste og jeg lagde en romantisk ...

Mat med kjærlighet =)

Hei på dere =) Idag var jeg ute på shoppingtur etter jobben. Dro en tur til Kongsberg senteret, veldig kjekt å dra dit siden det er på veien hjem. Jeg måtte ha meg noen nye bukser og noen nye bh`...

Bakeoppskrifter takk =)

I helgen tenkte jeg å bake litt, prøve ut min nye og flotte Kitchen Aid som jeg fikk til jul av min kjære :) :) Jeg har allerede bakt rundstykker og resultatet ble kjempe bra, jeg er så fornøyd ...

Et godt måltid uten fløte og poteter ;)

Julen har sikkert for flere enn meg båret preg av poteter og fløte i måltidene. Det har jeg blitt litt lei nå, så til middag idag ble det noe helt annet enn poteter og fløte. Jeg fikk så lyst på i...

Syk og svak, dårlig bak!

Hei på dere =) Det har vært stille fra meg den siste uken, og det er rett og slett fordi jeg har ligget syk. Her går det i infeksjon i kroppen, bronkitt og det hele og det er både kjedelig og slit...

Bakedag idag =)

For en fantastisk fin søndag det har vært idag, jeg vil ikke at den skal ta slutt. Da jeg hadde hatt tidenes lange morning her hjemme idag, gikk jeg ut for å måke mengder med snø. Jeg elsker den f...

Smoothie smaker så mye bedre i lekre glass =)

Igår kom mannen min hjem fra stevne, og da hadde jeg disket opp med deilig smoothie med jordbær og blåbær. Å servere det i lekre glass, ser veldig inbydende ut. Også er det litt gøy å presentere d...

Frokostlunsj!

God søndag :) Idag hadde venninnen min og jeg en litt sen frokost, det er alltid godt på en søndag. Nystekte rundstykker, egg, salat, diverse pålegg og masse godt du kan tenke deg, en perfekt fro...

Nam! Dette er sååå godt =)

Hei hei skjønninger =) Hvordan har dagen deres vært? Idag har vi hatt noe som jeg syntes er såååå godt. Dette er blant mange retter jeg elsker og jeg kunne sikkert spist det hver dag en periode :...

I just love sunday mornings =)

Fantastisk å våkne opp på en søndag, uthvilt og klar for en lang morning med en herlig frokost! Da jeg kom hjem fra jobb på torsdag fikk jeg en liten hverdags oppmerksomhet fra verdens beste! I d...

Lørdag kveld i bilder - matbilder ;)

God kveld i stugo sweetiepies :) Det er så utrolig deilig med helg at jeg har nesten ikke ord for det. Lørdag kveld har vi tilbragt hjemme, pakket ut, hengt opp lift gardiner på kjøkkenet og lage...

Hydranten restaurant - god atmosfære selv på en mandag =)

Hei og hopp =) Aaahhh..det er mandag, hvilket betyr ny uke og nye muligheter.Jeg har hatt min første arbeidsdag etter to uker ferie. Det var tøft å begynne på igjen, men man kommer fort inn i ruti...

Sunn og proteinrik frokost =)

Det er en drøm å ha en bedre halvdel som er veldig opptatt av kosthold, helse og trening. Jeg kan ikke skryte på meg at jeg har vært så veldig fokosuert på kosthold, jeg spiser stort sett det jeg v...

Hvilken er din favoritt frukt om sommeren?

Heisann =) Det er mandag dere, en ny uke og bare fire dager igjen på jobb før jeg har ferie =) ****Danser gledesdans oppå bordet**** Nå sitter jeg og ser på "Who on earth" mens jeg koser meg med...

En merkelig ting og få cravings etter =)

Idag da jeg satt på jobben og lunsj tiden nærmet seg, funderte jeg veldig på hva jeg ville ha. Jeg fikk en merkelig smak i munnen, litt sånn at du må kjenne etter hva du har lyst på om du skjønner....

Mandagens fristelser :)

Hei hei folkens :) Idag er det mandag, en helt ny uke venter på oss og vi har alle mulige midler til å gjøre den akkurat slik vi vil :) Idag blir det litt matprat på bloggen min. Det er jo så man...

Jeg har simpelten fått dilla =)

Hei på dere =) En fin start på uken dette har vært må jeg si og jeg håper det forsetter slik fremover :) Nå som det er sol og varmt ute, får jeg alltid så lyst på noe friskt noe. Til frokost ida...

Orgasmisk måltid!

Igår var det lønningspils med jobben, vi var fire inkludert meg, så var ikke mange akkurat, men vi fire koste oss likevel vi =) Vi var på Moa Moa i Drammen som jeg mener er en av Drammens beste re...

Gleden av å lage mat!

God kveld søtinger :) Idag har jeg tilbragt halve dagen hos pappa og stemoren min, de har vært tre uker i syden og det var koselig å se de igjen og å høre alt om reisen deres. Jeg fikk også stelt ...

Frukt er sundt året rundt!

Det er sesong for appelsiner, og jeg har fått helt dilla.Jeg spiser minst èn appelsin hver dag, og å skjære den opp i båter er favoritten ;) Her forleden hostet jeg meg til brist i ribbenet, fy ...

Matglede i Irland =)

Irland har ikke noe ekstraordinært når det kommer til mat, mye er veldig likt det du får her hjemme i Norge og maten er ikke så veldig godt krydret hvilket betyr at noe av maten ble litt smaksløst....

Jordbær sesongen er igang dere :)

Goooood søndag godtfolk :) Endelig er jordbær sesongen igang og på denne tiden av året er de så søte og gode at man får skikkelig dilla. Jeg kan spise jordbær til alt jeg, iallefall nesten. Det er...

Mango juice!

Vær hilset på denne fabelaktige lørdagen ;) Jeg hadde en super avslappende dag igår hvor jeg blant annet passet yngste nevøen min noen timer. Han er så nydelig, alltid full av liv og viser ablegøy...

Fredagens middag!

Idag ble det noe veldig enkelt som er raskt å lage. Jeg har perioder hvor jeg liker å stå lenge på kjøkkenet og kokkelere, idag var ikke den dagen, derfor er det veldig kjekt med noe raskt, lettvin...

Coffee to go :)

Kaffedrikker smaker så mye bedre når de blir servert i lekre og fine krus, enig? Jeg har vært på kino med ei venninne ikveld og sett den søteste filmen på lenge (forteller mer siden), vi var også e...

Baby foot & Dagens middag!

Jeg sitter og ser på Sex & The city med Baby Foot på føttene, de skal vist sitte på i 2 timer så jeg må jo få tiden til å gå. Føttene mine er pakket inn i plastikkposer med masse gele inni så jeg ...

Tapas!

For en fantastisk start på uken dette har vært. Jeg elsker mandager, det er så godt å komme igang med en ny uke og nye muligheter :) Og denne uken byr på mange kjekke aktiviteter. Ikveld blir det ...

Starbucks fråtsing!

Om bare noen uker skal jeg fråtse i Starbucks, jeg gleder meg som et lite barn. Jeg elsker Starbucks og deres Mocca Frappuccino. Ingen over og ingen ved siden av.Nå har vi jo fått Starbucks på Gard...

Spaghetti bolognese med salat og hjemmelaget hvitløksbrød!

God kveld dere skjønne mennesker =) Det har vært en fabelaktig start på uken, jeg må jo si at det har vært litt av en bursdagsfeiring idag også. Hele 3 dager til ende, jeg trodde jeg var ferdig me...

Breakfast at Tiffany`s

Ikke akkurat, men en god frokost her hjemme har det nå blitt, om ikke på Tiffany`s så iallefall skal man ha i seg frokost. Kjempe viktig, jeg må ha i meg frokost, hvis ikke så fungerer jeg ikke. S...

Ukens første middag!

Hei kjære lesere =) En bra start på uken dette her tiltross for at jeg har vært litt amper og fortsatt er amper. Når jeg blir amper blir jeg fryktelig fort irritert over den minste ting, og det er...

Middagstips!

Denne uken har jeg vært flink til å spise fisk. Vanligvis spiser jeg fisk èn gang i uken, men denne uken har jeg slått til med fisk to ganger. Flink? Hehe... Jeg er jo veldig glad i fisk og har nu...

Can`t live without chocolate!

Jeg har skikkelig sansen for den britiske tv kokken Nigella Lawson, syntes hun inspirerer og lager mange enkle og raske retter, noe som passer meg ypperlig med tanke på at jeg bor alene og syntes d...

A good start!

Har hatt en fantastisk start på denne første uken i det nye året, og slik satser jeg på at det fortsetter :) Selvom det var litt tungt å stå opp kl.0530 igjen så var det jammen kjekt å se alle de s...

Når man mislykkes i bakingen

Husker dere jeg bakte mislykkede cupcakes? Selvom jeg fikk utrolig mange komplementer på disse, ble dem ikke helt slik som jeg hadde tenkt. Det var to ting som gikk galt og de skal jeg avsløre...

Gourmet-bursdag!

Jeg var i bursdagselskap igår, utrolig koselig å feire bursdager syntes jeg og jeg kunne gjort det hver uke :) Bordet var dekket utrolig fint og det måtte selvfølgelig dokumenteres ;) Jeg har s...

Aroma India

Jeg har hatt en utrolig hyggelig kveld med en kollega, vi har vært på indisk restaurant og spist og kost oss, skravlet og ledd, en perfekt start på helgen med andre ord. VI var påAroma India, en i...

Forberedelser!

Jeg våknet opp uthvilt kl.0930 sharp, jeg spratt omtrent opp og dekket spisebordet for i ettermiddag får jeg storfint besøk av to venninner. Den ene er like gæren etter den andre ;) Haha.. Jeg gle...

En gang må jo være den første :)

Hello peoples =) Aaahhh...endelig fredag etter nok en hektisk uke :)Selvom det er godt med ukedager er det jammen godt med helg også. Og dessuten så flyr dagene av gårde og vips så har du helg igj...

Endelig ble det noe på meg!

Din grisetenker ;) Det ble nemmelig fårikål på meg igår og jeg trodde jeg måtte lage dette selv, men det slapp jeg. Tanten min hadde invitert broren min og meg på fårikål. Og jeg ble sprudlende gl...

Høsten er ikke den samme uten!

Fårikål! Høsten er tiden for å spise fårikål og jeg har lenge vært forberedt på å lage dette selv, men til min store glede har jeg blitt invitert bort på det i ettermiddag, og jeg gleder meg kjemp...

Stekt kalkun falukorv med kokte poteter og grønsaker

Til middag idag ble det stekt kalkun falukorv med kokte poteter og rotgrønsaker. Jeg har veldig sansen for norsk husmannskost og dette ser jeg på som det. Norsk mat er noe av det beste jeg kan få b...

Risengrynsgrøt - nostalgiens dag...

På jobben blir det mye matprat og idag snakket vi om risengrøt og når man snakker om det så er det ikke så unaturlig at man kanskje får lyst på det.Det fikk jeg, jeg fikk skikkelig cravings etter r...

Tandori chicken

Skikkelig cravings etter indisk mat idag, været tilsa at det var dags for "kosemat". Indisk mat er jo igrunn litt kosemat og jeg elsker indisk mat. Jeg hadde en Toro pakke liggende og kylling file...

Dagens middag: Frankfurter med tilbehør

Jeg prøver å spise meg ut av fryseren om dagen, jeg bruker å være altfor dårlig til å ta ut mat fra fryseren kvelden i forveien og da er det så lett å stikke innom butikken oå kjøpe noe enkelt. Me...

Dagens middag: snitzel med tilbehør!

Idag ble det noe veldig enkelt til middag siden jeg skulle gå i fakkeltog i byen idag.Jeg hadde tatt ut snitzel fra fryseren kvelden før så det ble en enkel middag med enkelt tilbehør. Snitzel mid...

Det som var skuffende med reisen til New York!

Selvom reisen min til New York var fullkommen så var mye av maten en skuffelse.De jeg besøkte er veldig glad i asiatisk mat som kinesisk, thai mat, japansk, vietnamesisk osv. Og det er ikke jeg, je...

Dette er godt hele året :)

Til middag idag fikk jeg så lyst på taco, så da ble det til at jeg lagde det. Kjempe raskt og kjempe enkelt å lage. Jeg brukte taco tubes denne gangen, det er det beste jeg vet innen taco verden t...

Perfekt sommer mat!

Selvom været tilsier noe annet så er det faktisk vår/sommer, men det føles ut som høst når man er ute. Jeg klager ikke, for jeg elsker regn og kjølige dager =) Igår før konserten serverte jeg noe ...

Påskemat!

2.påskedag har vært en fantastisk dag!Jeg har fått gjort massekjekt. Fikk en kanon start på dagen med 1 times spinning på morgenkvisten eller var det formiddagen kanskje..hehe..vært på cafè og kino...

3 retters middager hver dag!

Godt å være tilbake på jobb syntes jeg, veldig kjekt å se kollegaene mine igjen og imorgen er det jo helg igjen. Ikke mange dagene jeg jobber denne uken, men det er litt deilig det også :) Jeg ten...

Hjemmelaget pizza med masse digg på :)

Igår fikk jeg besøk av ei venninne, jeg inviterte henne på middag og planen var å lage hjemmelaget pizza. Som dere sikkert vet har jeg jo fått så dilla på iff pizza så det ble det igår også. Hjemm...

Kveldskos =)

Har hentet nevøen min Filip fra et bursdagsselskap han har vært i. Mens han var der tenkte jeg å bake det beste han vet når han kommer på besøk til meg. Nemmlig fylte horn, det smaker godt for stor...

Helgens middags planer!

Jeg sitter og lurer på hva jeg skal lage til middag i helgen. Jeg har jo ikke lagt helt konkrete planer for lørdagen og søndagen så det kan bli noe annet enn hva jeg planlegger. Imorgen tenkte jeg...

Spontanitet og dagens middag!

Oi, jeg hadde planer om ta en rolig kveld hjemme, men i det jeg legger meg under pleddet på sofaen for å se på Fangene på fortet, ringer telefonen min og det er ei venninne som lurer på om jeg vill...

Kveldsmat....Mmmmm....

Jeg pleier sjeldent å spise kveldsmat, men har begynt med det i det siste da jeg prøver å få i meg 5 måltider om dagen og spise lite og ofte, så da må man ha kveldsmat. Å spise noe som ikke er så ...

En sunn dessert til favoritt programmet ditt :D

Jeg prøver å spise sundt, iallefall sunnere enn hva jeg har gjort tidligere. Det går veldig bra i ukedagene, men jeg merker at det er vanskeligere i helgen selvom jeg også har blitt litt flink der....

Ostekake og Kanonsaftig sjokoladekake!

Jeg serverte litt av hvert på bursdagen min igår. Det var jo en fest, så middag lagde jeg ikke, men kaker, ja det var et must. Kaker er viktig på bursdager. I tillegg hadde jeg ordnet med diverse ...

Denne frokosten gav mersmak =)

Riktig så god fredag kjære lesere =) Jeg må bare si tusen hjertelig takk for alle de flotte bursdag hilsene jeg fikk av dere igår (torsdag). Dere er kjempe søte! Dagen min var utrolig bra. Da jeg ...

Urtemarinert laks bakt i folie

Jøje meg så flink jeg er, dette er 2.dagen med fisk denne uken og jeg må si jeg er imponert over meg selv =) Jeg elsker jo fisk og prøver å spise dette 2-3 ganger i uken. Fisk er sundt og veldig vi...

Forsmak på sommeren :)

Til middag idag hadde jeg lyst på noe som farmoren min brukte å servere meg innimellom da jeg var på besøk hos henne. Bortsett fra kokt torsk og hjemmelaget fiskegrateng, lagde hun dette her. Det ...

TGI Fridays =)

God lørdag folkens =) Igår hadde jeg en kanon start på helgen. Den startet selvfølgelig klokken 13, jeg er ferdig på jobb da hver eneste fredag (herlig å tenke på, luksus kaller man det ;)) Jeg d...

Snakk om å være sunn!

Igår hadde jeg tidenes handletur. Jeg er ikke spesielt god på å skrive handlelister og var heller ikke det igår, men jeg hadde bestemt meg for å kjøpe all god frukt og grønsaker jeg kom over. Nå e...

Dagens middag: så godt og så enkelt, nei ikke Fjordland tenk!

Idag orket jeg ikke å lage store greiene til middag, det er jo helg jo :) Så jeg dro innom Maxi senteret og kjøpte meg en halv kylling, stekte den litt ekstra i ovnen, hadde litt grønsaker til og ...

Survival kit ;)

Goood helg =) Igår etter jentekvelden jeg var på, dro jeg rett til butikken og hamstret inn favoritt kaffen min, Starbucks :) De har jo som flere har fått med seg, fått finn iskaffe fra Starbucks...

I`m in heaven =)

Jeg er overlykkelig over at Starbucks har kommet til butikkhyllene i Norge =) Nå hører jeg rykter om at det skal starte for fullt til sommeren, me like alot =) En kollega kjøpte med denne herligh...

Fredagens middag =)

Goood helg =) Jeg tok helg kl.13 idag, det er så fantastisk herlig å slutte kl.13 på fredager, hver eneste fredag. Jeg bare elsker det rett og slett :) Etter jobb dro jeg en tur på Gulskogen sent...

Taco pizza og bolognese pizza!

På lørdagen som var serverte jeg pizza på BI festen jeg hadde, det er viktig å mette tomme mager før en begynner å drikke..hehe... Jeg lagde dobbel pizza deig og lagde to store pizzaer. Den ene l...

Gelè shots og hjemmelaget biff pizza!

Jeg lagde gelè shots for første gang igår, de var forsåvidt gode, men neste gang skal jeg bruke litt mindre sprit. Slit ble resultatet iallefall. De andre syntes de var gode så jeg må jo ha gjort...

Reinsdyrstek og kjempe gode kaker!

God søndag folkens! Uff jeg hadde en altfor daff dag igår at jeg har skikkelig vondt i ryggen idag. Ikke har jeg sovet spesielt godt i natt heller, jaja...jeg håper det blir bedre til kvelden =) ...

Juleselskapets meny!

God kveld! Jeg har jo lovet dere et eget innlegg om maten jeg serverte i selskapet mitt igår. Hvert år lager jeg en 3 retters middag hvor forretten varierer fra hvert år! Slik så menyen ut: Forr...

Herlige 1.juledag!

Phuuuuuu! Jeg er så mett, man blir som regel det når man er på besøk hos mamma. For hun serverer middag, kaker og alt du kan tenke deg, og på en dag som denne, altså 1.juledag, ja da kan man vente...

Årets første ribbemiddag, vi kaller det generalprøve!

Idag har jeg vært på middag hos moren min. Jeg var der nemlig igår og hintet til at jeg ikke hadde spist julemiddag i år og har hatt så lyst på det leeenge. Så ønsket mitt ble oppfylt og mamma disk...

Pizza med biff, løk og tomater!

En super dag har jeg hatt, jeg har til og med gjort unna min første julegave, ikke dårlig det. Jeg bruker vanligvis å være tidlig ute, alltid, men i år har jeg ikke begynt tidlig. Jeg har kost meg...

Pepperkake på ispinne!

Pepperkake på ispinne har jeg lært å lage av FruLyng, det er jo så delikat å se på og mye morsommere å spise. Så da jeg hadde nevøene mine i helgen som var, bakte vi masse pepperkaker på pinne og v...

Dagens middag ble litt julete :)

Idag hadde jeg invitert en kamerat over på middag, jeg syntes det er så kjedelig og bare lage middag til meg selv, også er det mye hyggeligere med selskap. I forrige uke fikk jeg en litt annen var...

1.søndag i advent, julemuffins og adventskake

Riktig god 1.søndag i advent kjære bloggere og lesere :) Det første lyset på adventsstaken er tent og snøen bare daler ned utenfor kjøkkenvinduet mitt. Så fantastisk det er, jeg elsker når det snø...

Vårruller og stekt ris!

Middag hos mamma er alltid en suksess, hun lager bare god mat hun og idag hadde hun laget noe jeg ikke har spist på lenge og som jeg vanligvis aldri spiser, fordi jeg ikke er så glad i kinesisk mat...

Omelett à la Frøken Fryd!

Til middag idag ble det noe veldig raskt og veldig enkelt, siden jeg skulle besøke noen venner nesten med en gang etter jobb. Jeg hadde en halv potet i kjøleskapet fra middagen igår, jeg hadde lit...

Inspirasjon`s julebords meny!

En koselig kveld igår med Inspirasjon jentene. Søsteren min som eier disse interiør butikkene hadde disket opp med 3-retters middag fra bunn. Hun er kjempe flink! TIl forrett hadde vi chili marine...

Enkel og god frokost!

Ble vekt ganske tidlig av at ringeklokken min ringte på. Den ringte flere ganger så til slutt måtte jeg jo bare dra kroppen ut av sengen for å se hvem det var. Jeg hadde en viss anelse. Der stod e...

Nyt Julens favoritter!

På butikken idag kom jeg over noe veldig spennende som fikk mine smaksløker til å vrenge seg av glede. Jeg pleier alltid å ha en eller annen form for youghurt i kjøleskapet, noen ganger har jeg al...

Dagens middag: Fjordland!

Til middag idag ble det rett og slett Fjordland sin kjøttkaker med poteter og ertestuing. Jeg spiser sjeldent Fjordland retter, men å lage noe middag i min tilstand var ikke særlig aktuelt. Jeg ha...

Dagens lunsj: bagels :)

Etter noen timer med søvn våknet jeg opp og fikk skikkelig cravinga etter bagels. Det er det maaange år siden jeg har spist. Så jeg dro til butikken, kjøpte ost og bagels, dro hjem igjen og stekte ...

Tropo cravings!

Både denne helgen som har vært og forrige helg har jeg hatt skikkelig cravings etter brusen Tropo, som lages av Grans. Denne kullsyreholdige brusen er grønn og smaker tropisk kiwi. Den er kjempe g...
Annette

31, Notodden

Jeg er ei glad og sprudlete jente med masse ben i nesen som liker interiør, mote, make-up, trening, venner, shopping og champagne. Ja, med andre ord, alt som er gøy og verdt å få med seg. Jeg har en bachelorgrad i varehandelsledelse fra Handelshøyskolen BI Oslo og er fortiden hjemme i mammapermisjon med min nydelige datter på 9mnd. Jeg er opprinnelig fra Drammen, men kjærligheten fikk meg til Notodden :) :) Og nå skal jeg gifte meg med mannen i mitt liv <3 For kommersielle henvendelser, send meg en mail på constanceline@hotmail.com